Wczytuję dane...
Dostawa i koszty wysyłki

GŁÓWNE ZASADY:

1. KOSZTY DOSTAWY

  • Koszty dostawy/transportu pokrywa Zamawiający
  • W zależności od ciężaru i wielkości zamawianego towaru przesyłki są wysyłane jako paczki standard, paczki gabarytowe i paczki wielkogabarytowe/paletowe za pośrednictwem kilku firm transportowych, kurierskich: m.in. Raben, DPD, Poczta Polska, DHL, KEX/Gies Global Logistic w zależności od pakowania, rodzaju, ciężaru i wielkości przesyłki.
  • Koszty przesyłki i pakowania uzależnione są od gabarytów i wagi przesyłki oraz wybranych sposobów dostawy i płatności. Koszty te widoczne są dla Zamawiającego w podsumowaniu Zamówienia przed jego złożeniem. W przypadku zamawiania kilku produktów, w szczególności produktów o różnych gabarytach w podsumowaniu zamówienia może pojawić się informacja, że koszty wysyłki będą ustalane indywidualnie, wówczas należy skontaktować się z obsługą sklepu lub podzielić zamówienie na części.
  • Koszty przesyłki i pakowania dla wybranych towarów mogą mieć wartość 0,00zł co oznacza, że dla tych produktów Sprzedawca ustalił darmową wysyłkę. Gratisowa dostawa danego produktu obowiązuje w czasie określonym przez Sprzedawcę i może ulec zmianie.

2. CENNIK WYSYŁEK:

  • Paczka standard: cena od 19,00 do 90,00zł brutto
  • Paczka gabaryt: cena od 50,00 do 190,00zł brutto
  • Paczka wielkogabarytowa/paletowa: cena od 180,00 do 520,00zł brutto
  • Przy zamawianiu kilku produktów koszty wysyłki będą ustalane indywidualnie. W takim przypadku koszty przesyłki zostaną przekalkulowane i dopasowane do wielkości zamówienia.

3. TERMIN REALIZACJI

  • Termin realizacji zamówienia oznacza termin, w którym Sprzedawca wysyła produkty na adres wskazany przez Zamawiającego.
  • Czas trwania dostawy od jej wysyłki do dnia dostarczenia zależy między innymi od odległości i rodzaju przesyłki. Dostawa przesyłek standard i gabaryt trwa zwykle od 1 do 2 dni roboczych, zaś przesyłek paletowanych od 2 do 5 dni roboczych.
  • Sprzedawca by skrócić czas oczekiwania Zamawiającego może, tam, gdzie jest to możliwe, organizować dostawę zamówionych produktów bezpośrednio z magazynu producenta lub dystrybutora z pominięciem loco Sprzedawcy.

4. DOSTAWA

  • Dostawa oznacza dostarczenie przesyłki z zamówionymi produktami pod adres wskazany w zamówieniu i nie obejmuje wniesienia paczek/przesyłki do miejsca lub pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, ich rozpakowania, ustawienia lub montażu oraz uruchomienia sprzętu w miejscu przeznaczenia.
  • Kurier doręcza paczkę pod podany adres, z zastrzeżeniem, że w przypadku przesyłek paletowych jest to do pierwszej napotkanej przeszkody, jaką napotka na drodze m.in. stopień, schody, m.in. Kurier nie ma obowiązku rozpakowywania oraz wnoszenia przesyłki na wskazane miejsce przez klienta. W związku z powyższym wniesienie i rozpakowanie leży po stronie Zamawiającego, dlatego też prosimy o zapewnienie we własnym zakresie osób do pomocy przy rozładunku.
  • Usługa wniesienia jest dodatkowo płatna i możliwa jedynie przy wcześniejszym poinformowaniu Sprzedającego.
  • Przewoźnik nalicza dodatkową opłatę za nie odebranie palety i ponowne doręczenie dnia następnego.

5. ODBIÓR PRZESYŁKI

  • Przed odebraniem przesyłki Zamawiający powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie, a także sprawdzić czy zawartość przesyłki nie nosi śladów uszkodzeń i zgodna jest z treścią Zamówienia oraz listem przewozowym. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm bezpieczeństwa naklejonych na przesyłkę.
  • W przypadku stwierdzonego uszkodzenia zawartości przesyłki Zamawiający ma prawo domagać się sporządzenia przez kuriera stosownego protokołu szkody (druk protokołu zobowiązany jest posiadać kurier) z wyszczególnieniem wszystkich wad, uszkodzeń i braków, po czym zawiadomić poczta elektroniczną o zaistniałej sytuacji Sprzedawcę. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
  • W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z treścią zamówienia Zamawiający winien niezwłocznie zawiadomić o zaistniałej sytuacji Sprzedawcę.