Reklamacje
ZASADY OGÓLNE
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie prowadzonym pod adresem www.selmed.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
- Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub dystrybutora, obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z treścią gwarancji i na podany w niej adres autoryzowanych serwisów.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy, sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci nabywcy równowartość ceny produktu.
- Reklamacje są rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych, w zależności od specyfiki produktu, od daty przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na nowy, termin ten może się wydłużyć o czas potrzebny na przesłanie produktu do serwisu lub producenta oraz odesłanie go do sklepu, a następnie dostarczenie Klientowi.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa Klient (koszty przesyłek, ewentualne koszty diagnostyki serwisowej sprzętu).
- W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru Konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie.
- Szczegóły zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy i wzór oświadczenia określa Regulamin.
- Szczegóły reklamacji towaru określa Regulamin.